utorok 23. apríla 2013

V námorníckom štýle

 V námorníckom štýle... toaleta je úplne malinká a niekedy premýšľam , kedy to začne byť prepchaté. Naposledy sa mi zunovalo zrkadielko z Ikea, určite ho poznáte, tak som vytiahla mušličky a rozmýšľala som, ako to urobiť. Mala som rôzne veľkosti, no nakoniec som sa rozhodla pre tú najpracnejšiu.. z tých najdrobnejších mušlí,  ale neľutujem, výsledok sa mi nesmierne páči.

  Typ na jednoduché vymaľovanie krivoľakých námorníckych pruhov -použila som starú fošňu , ktorú som priložila na stenu tou úzkou stranou a vedľa nej som ťahala nie úplne dokonale namočeným štetcom,/ šírka štetca 15cm /, pás , tým vznikal ten efekt nedokonalosti .



Pred kozmetickou úpravou...





Pribudla  mi aj táto volavka, motív som mala od Renatky z 
crafto-mania ,ešte raz vďaka 

Tilda nesmie chýbať !






.
 Tieto rybky boli veľmi rýchlo ušité .









 Troj -rámik ma uchvátil, na usb -čku mám už asi mesiac stiahnuté fotky mojich  detí, samozrejme v navy štýle :DD  no nejak nieje čas, dať ich urobiť...





Volavke som vyrobila šálik .
        Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Erika, toaletka dotiahnutá do posledného detailu. Obdivovala som pásiky na stene, a teraz už viem ako ich vyrobiť, si ty ale šikulka. Pekný večer. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, to je námořnická nádhera:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť