streda 19. júna 2013

Burzové radosti jún

 Krásny   letný deň prajem všetkým retro maniačkám. Tak mi to zbehlo , ako voda a zase po mesiaci je tu burza starožitností , ktorá sa pravidelne koná prvú nedeľu v mesiaci  v Košiciach na námestí vedľa Dominikánskeho kostola. Išla som pekne v nedeľu na omšu a po nej som rovno z kostolíka zašla na burzu. Tentoraz sa mi podarilo uloviť si pre seba hodiny z Košickej železničnej stanice, ktoré vyrábal  pre vtedajšie ČSD  košický  hodinár  pán Kendi . Som z nich úplne paf  :DDD chystám sa ich zfunkčniť , tak  mi držte palce nech nájdem vhodné ručičky ...







No a neodolala som týmto malinkým hodinkám našich starých otcov , sú nefunkčné, ale úžasné, boli za 5,-€ no nekúp to :DDD







 Ďalšia moja veľká radosť boli tieto koreničky  .  Koreničky, niečo čo ma osloví na prvý pohľad , hľadám celú večnosť, korenia mám nahádzané v krabici v potravinovej skrini roky a teraz tento malý zázrak . Tak tie najpoužívanejšie korenia dostali čestné miesto na pulte v kuchyni a na odprezentovanie im poslúžil náš altánok vo výstavbe..


Nepáčilo sa mi až tak to tepanie tých názvov , tak som z druhej strany nalepila tie moje klasické nálepky, ktoré vyrábam .








 Nedokončený altánok / z neho budú ďalšie príspevky ;D/ tam  niekde budú visieť   tie hodiny !!!



 No a ešte lopatka na koláčiky ...









Na záver Vám všetkým posielam túto farebnú kytičku do týchto pekných slnečných dní! 
Krásne tvorenie praje Erika!













2 komentáre:

  1. Erika, mne sa ešte v nedeľu na túto burzu prísť nepodarilo, lebo mám typické nedeľné povinnosti v kuchyni. No vidím, že sa oplatí urobiť si zmenu plánu :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím, vecičky sú nádherné. Fajn, že som sa tu dozvedela o burze. Netušila som, že sa koná. Budem sa snažiť ísť tam pozrieť.
    Ostávam s pozdravom a prianím všetkého dobrého Iveta

    OdpovedaťOdstrániť