piatok 30. augusta 2013

Measuring stick

Ahojte, tak dnes som si odškrtla zo zoznamu ďalšiu drobnú vecičku , ktoré mám v pláne urobiť podľa rôznych návodov, ktoré čerpám z vašich blogov. Tento som videla len nedávno na blogu http://www.dearlillie.com/product/oversized-ruler-growth-chart ona to predáva ako hotovku , mne sa to zdalo ,ako skvelý nápad  na rýchlu výrobu. Moji rodičia nás tiež merali  za socíku  trochu nekonvenčným spôsobom , na dvere do detskej , ktoré mali maslovú farbu , robili čiarky a písali  naše mená a zbožňovali sme to . Keď som to dnes dorobila a bolo treba merať, moje deti s rovnakým nadšením pribehli a hlavne ten najstarší , bol zvedavý koľko podrástol -150 cm ten bol prešťastný : DD dosiahli sme konečne túto métu , je najnižší v triede :DDD




Stará doska, moridlo a farba, klasika - balakryl a lak .




 Zavesená bude v kuchyni na deliacej priečke , ktorá končí pri chladničke.
Ešte mi tam niečo chýba neviem či urobím čiaročky aj po 5 cm asi áno , ale ešte niečo nejaká pečiatočka , korunka , niečo ..čo vy na to ??
 Krásne tvorenie praje Erika !


6 komentárov:

  1. Skvělé! Ty čárky bych tam udělala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, nádhera ..... tvůj metr se mi moc líbí .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, super nápad!!! Naše dievčatá už nerastú a Leona meria a čiarkuje starká na maslovej zárubni.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...krásný nápad...já bych po 5cm nalepila dřevěné kolíčky a sem tam bych občas přidělala fotku, jak dítko vypadalo v momentě, kdy tolik měřilo :-) Věrka

    OdpovedaťOdstrániť