nedeľa 6. októbra 2013

Strieborná

Prajem krásnu nedeľu všetkým ! Máme za sebou skvelú svadbu , konala sa v kláštore bola iná netradičná, plná milých, tolerantných, usmiatych ľudí . Zároveň dnes máme výročie svadby 13 rokov a spolu sme chodili  7rokov takže dnes si tak smelo vravím , že sme 20 rokov spolu :DD a včera sme si to na svadbe trochu olávili. Dary pre priateľov  som  chcela niečo osobnejšie a tak som sa rozhodla pre album , ktorý ozdobím a krabičku plnú voňavých vecí z Manufaktury . Šaty som si opäť šila a sú také zábehové kúpila som si látku ešte v lete, pretože som opäť  našla strih, ktorý sa mi veľmi páčil ,no o látke som mala inú predstavu.Chcela som sivý taft , ale ten je nemožné zohnať na pultoch  a tak som kúpila nejaký "hodváb" akože. Šaty na počudovanie veľmi dobre stoja a cítila som sa v nich včera  veľmi dobre , ale medzi tým som zohnala aj taft, takže tieto isté si idem šiť z pevného taftu  . Budem ho podkladať tylom , aby sukňa naozaj stála, ako má... tak to bude zase nejaký príspevok o  dva týždne..  Ako sme sa mi zabávali , tak mi deti prišla strážiť mamka a keďže je šikovnica , tak sa ponúkla, že mi povystrihuje a nariasi tekvičky,  ktoré chystáme použiť na svadbu, ako dekoráciu . Ja som dnes už len nalepila pár stopiek z tekvíc, tá kôpka ktorú vidíte bez stopiek, čaká na tú svoju ... nemám ich dosť ,chodím  do obchodov a vyberám z dna krabíc poodlamované stopky a keď ma nevidia ,tak aj odlamujem... ale z hokaida tie sú na varenie..tam to nikomu nebude vadiť :DDD No a všetko bolo strieborné ... Krásne tvorenie praje Erika!
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára