sobota 16. novembra 2013

DIY buksusový stromček


Na blogu SaVitt Jag som  našla skvelý nápad , ako rýchlo vyrobiť vlastný dekoratívny  stromček  bola som nadšená a opäť raz som vyskúšala , stačí Vám florexová guľa, pletivo ,ja som dala ,ale myslím ,že by to šlo aj bez neho ,rovná palica a kvetináč do neho hlinu ,alebo čo  uznáte za vhodné . Do florexu napicháte vetvičky a máte nádherný stromček. Po ruke som mala iba buksus ,nechcelo sa mi ísť na čečinu... 












V piatok ráno som cestou zo škôlky našla na múriku obrovskú kopu machu a tak ma napadlo urobiť si do kvetináča machové gule, do kvetináča som navŕšila hlinu kopcom a priložila mach, trochu poliala, dúfam ,že to prežije zimu, veľmi sa mi to páči !!!








Krásne tvorenie praje Erika!

Tu

8 komentárov:

  1. Eri, super nápad .... děkuju za krásnou inspiraci ....Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný vchod Eri :) Stromečky vypadají krásně - jak dlouho vydrží? Mechové kopečky jsou luxusní ♥
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buksus vydrží odrezaný bez vody naozaj dlho a vonku obzvlášť, ja bežne robím z neho adventný veniec,on uschne, ale tak pekne, že sa lístky nezosušia, pozri v predchádzajúcom príspevku ,ten obdlžnikový adventný aranžmn som mala 6 týždňov a vyzeral skvele ,skôr na čečine vidno ,že je vyschnutá a ja som na tieto gule použila zelený florex na živé rastliny, takže to polievam, ale len kým neprídu mrazy pa E.

      Odstrániť
  3. Celkom sa mi tento nápad zapáčil, pekný výtvor Erika , pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, ja som to tiež obdivovala a založila medzi veci, ktoré by som chcela vyskúšať. Je to rýchla a perfektne vyzerajúca dekorácia. Vďaka za internet, človek tam objaví neskutočné množstvo inšpirácií a šikovných ľudí. Pri Tvojom vchode to vyzerá krásne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika máš to pekné. Túto metódu výroby stromčekov poznám dlho. Je to dosť známy spôsob. Robím ho pravidelne aj do interiéru už cca 15 rokov. Dá sa vyrobiť z akéhokoľvek materiálu nielen do tvaru gule ale aj ihlanu. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eri, opět nádhera. Ty mechové koule nemají chybu! Přeji krásný nový týden, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť