sobota 25. januára 2014

Sneh a modrá

Tak u nás sneží a ako u Vás? Neočakávaný nákup v Jysku  a sneh  ma inšpirovali vyjsť do tej metelice a urobiť pár záberov.  Chcela som iba výplň .../ dopadlo to takto / , keď som zbadala tieto modré obliečky na vankúšiky za 1,25 ,-€ nemohla som ich tam nechať. Nakúpila som ich viac ,  pár s detským motívom a pár s čerešňovými kvetmi a čerešňami tie Vám ukážem inokedy... Tieto modré som kúpila kvôli patchworkovej deke na , ktorú mám vzor odložený  už mnoho rokov... a nie  a nie začaťsysliť látky ,tak teraz som oficiálne začala :D
















To je on , môjho srdca šampión :D, túto si túžim ušiť, burda č.11 / 98 . 
Krásne tvorenie  praje Erika !







15 komentárov:

  1. Erika, vankusiky su krasne.... dnes som isla okolo jysku a premyslala, ci vojst...nechcelo sa mi...
    Deku si si vybrala fantastcku...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ,no tie vankúsiky s pruhmi ešte majú, ten s tými kašmírovými vzormi bol len jeden :(

      Odstrániť
  2. Erika, krásnu deku si si vybrala. Vankúšiky sú krásne až by bolo škoda ich rozstrihať. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem !No veď to , normálne o tom uvažujem :DDD alebo idem vykúpiť všetko ?? Niečo rozstrihám a niečo si nechám :DD

      Odstrániť
  3. Ahojky Eriko,
    děkuji za návštěvu na mém blogu a díky tomu jsem objevila Tvůj překrásný blog. Zaujal mě a tak jsem si udělala čas a prohlédla jsem ho celý. Mnoho zajímavých fotek a inspirací.
    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky chodím do Jysku pro výplň, a taky to dopadá stejně:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deka je krasna, vyzera ako snehove vlocky. Tesim sa na tvoje podanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. čauko Erika.skvelý nákup.tie ornamentové vankúše sú suprové a tá bedňa..waw.pozdravujem.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Erika, dobrý výber, a úžasne nadekorované, nech sa darí v zbieraní látok .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Eriko, nádherně jsi nakoupila, opravdu super kousky! Hezký začátek týdne, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Erika, deka bude parádna......,ale aj vankúšiky sú pekné.....tiež asi vybehnem do Jyska pre "látky".
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Przepiekne poduszki Erika! :) Delikatby niebieski kolor, bardzo lubie!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné 'látky', hlavně ta s 'paisley'. Už se těším na tu třešničkovou, jelikož to je můj nejoblíbenější design. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To sú krásne vankúšiky :-) A ešte krajšie fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť