nedeľa 20. apríla 2014

Prerobené lampy

 Chcem Vám všetkým zaželať požehnané Veľkonočné sviatky.  Keďže je voľný čas , tak som sa pustila do prerobenia tienidiel . Nápad prišiel , keď som mala v rukách spreje a robila stoličky. Tienidlá boli hliníkové a vôbec sa mi nepáčili, teda tvar veľmi , ale to strieborné prevedenie nie . Napadlo mi , že povrch strieknem svetlo modrým sprejom a použijem bordúru, ktorú mám odloženú roky, ako inak z Burdy  . Bielym balakrylom som natupovala bordúru obyčajnou hubkou na riad , nič iné vhodné som doma nemala. Bolo to veľmi rýchlo hotové a  vtedy ma to baví o to viac , lebo možno sa to nezdá, ale ja vôbec nie som trpezlivá...









   


Pred tým....strieborná lampa v pozadí


a ešte bordúra , ak by ste to chceli vyskúšať.
Krásne tvorenie praje Erika  !

12 komentárov:

  1. Super sú tie lampy, si ma dostala!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow. Krásná proměna. Moc se mi to líbí. Jsi šikula.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uzasneeeeeeee!!!!!! )Ja som najnetrpezlivejsi clovek na svete...tak mozno by som to teda dokazala :-D

    A prekrasny blog (pisala som omylom do uz neprebiehajucej giveawy...sa ospravedlnujem)

    S pozdravom Barbora


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eri, vypadá to nádherně !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dodala si im šmrnc :-) Tiež mám rada takéto rýchle tvorenie... trpezlivosť tiež nie je mojou silnou stránkou :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Erika, sú nádherné. Priam ožili. A modrá jedna z mojich obľúbených farieb.
    S tou trpezlivosťou to nieje ináč ani u mňa. Výsledok chcem vidieť čím skôr.:)
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eriko, ty si tedy žena činu! Ty lampy vypadají úžasně!
    Moc zdravím a přeji hezký zbytek svátků.
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super zmena,výborný nápad a inšpirácia.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyborny napad a krasny vysledok. Mna sa pacili i strieborne, no modre sa ti viac hodia do tvojho interieru. A ten odtien modrej je krasny.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Erička, dobre si to vylepšila, krásna modrá farba a borduru som tiež použila, na obrus.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani je to tá istá bordura ako na obrusoch ? tvoj príspevok si pamatam ja som ju chcela použiť na Aničkin stol no k tomu ešte neprišlo ,no idem sa ešte raz mrknuť na tvoj príspevok či je to to isté

      Odstrániť