utorok 17. júna 2014

Hviezdy na kvetináčoch

Hviezdy ma teraz v lete bavia a tak som si nedala pokoj a natrela ich na všetko, čo mi prišlo pod ruku , keď som videla ,ako to krásne vyzerá na sivom podklade, začala som háčkovať aj sivo biele hviezdy no nemôžem z tej kombinácie... bylinková mini záhradka  dostala hviezdu ,ako prvá a potom to už išlo...





 Krásne tvorenie praje Erika !



3 komentáre:

  1. Erika, hviezdy su fajt...:) mozes ich kludne davat vsade :) Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky,hviezdy mám aj ja,len k háčkovaniu som ešte nepričuchla,si všestranný talent Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné, háčkované i na květináčích. Moc se mi líbí ta na tom proutěném košíku. A malé háčkované dečky se vždycky hodí :) hezký zbytek víkendu, Jana

    OdpovedaťOdstrániť