utorok 9. septembra 2014

Dečka pre krstniatko

Tak háčik takmer zhorel, muselo to byť hotové od stredy do soboty ,aj tak som deku darovala so zapichnutým háčikom a na krstinovej oslave som v príjemnom rozhovore dokončila lem. Dečka bola pre synčeka môjho brata . Borisko je moje krstniatko a stalo sa ,že je celkom prvým dieťatkom pokrsteným na fare,  ktorú práve novo povolili v Košiciach u Salziánov, tak takéto privilégium sa nám dostalo, ale bola to náhoda. Ešte jedna pikoška s Borkom sa krstilo dievčatko a možno je to jeho budúca vyvolená, totiž keď sme sa s mojim mužom išli brať ,bolo treba zohnať krstné listy a pán farár si všimol ,že sme boli krstení v ten istý deň v rôznych kútoch republiky :DD tak kto vie ako to ten Pán Boh zariadi..









 Štvorčeky som radila tak halabala žiadny systém lebo bolo 5 farieb a iba 4 rady na šírku a pravdu poviem oči mi krížilo v noci od únavy...ale ráno poskladaná na fotenie a aha, ako pekne sa to pokombinovalo  pouýila som yarn art jeans rôzne odtiene z nej mám aj ten prehoz a pelerinky



No a hortenzie sa už vyfarbujúúú


Anička sa ma vždy pýta či sa môže aj ona odfotiť  :DDD
Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre: