sobota 20. septembra 2014

Dotváranie kúpeľne

Dotváranie je stále v procese.Chýbali jej detaily ,ktoré to robia útulným a tak som pred rokom od Renky okopírovala obrázky morských živočíchov a skončila ...no tento rok som sa odhodlala a opäť niečo pridala :DD som nerozhodná a k tomu môj muž, ktorý mi stále opakuje že NEBUDE do nových omietok zatĺkať klince :DDD
Takže novota č.1. drátené police do nich som si kúpila ikeacke  sklenené nádoby  naplnila somm ich soľou do kúpeľa za 1,- € z tesca a vyrobila som na viečka nálepky parfums de provance
novota č.2 -prútené koše sú tam od začiatku no natrela som ich na bielo a z pôvodnej farby koša ostali hviedzy , je to také svetlejšie páči sa mi to viac takto.
3 .Staré drevené krabice na náradie som použila ako police 
4.Obraz -dala som si z fotografie z knihy vytlačiť na plátno impresionistický obraz je to motív Balaton zhruba rok 1920 autor T.J.Mousson








                             











 Krásne tvorenie praje Erika!









7 komentárov:

  1. Erika krásne novoty si v kúpelni zaviedla, mňa očarili drotené košíky a drevené debničky. S vŕtaním to veľmi dobre poznám, ani nová omietka nemusí byť a vždy je to na dllllllhe prehováranie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renka hej aj u Vás tak ? :DD ďakujem ti za milý komentár

      Odstrániť
  2. No ale ty mas naadherny obklad v kupelni! Najma ten modry je uplne fantasticky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji změny a ty Tvé jsou originální a krásné, celkový dojem je perfektní♥ Eriiii nádhera:-)

    OdpovedaťOdstrániť