utorok 16. decembra 2014

Annie Sloan , ešte nie

Tak týmto príspevkom opäť trocha zavádzam. Nedarí sa mi v tomto počasí odfotiť stenu, ktorú mi môj muž /už som vravela, že je skvelý ? :D/ natrel tabuĺovou farbou. Skúšala som všeličo na tomto úžasnom pozadí ,usúdila som, že naj foto je tá s plechovkou Annie Sloan . K tomu musím napísať ,že som mala zase raz šťastie, keď som sa odhodlala , že si farbu Annie Sloan kúpim , zistila som, že Evka Kyselovičova býva vo vedľajšom vchode , ako moja sesternica a poznajú sa a tak mám doma farbu ,vosk a pár rád na nezaplatenie. Svet je malý! Len tú lavičku ešte nemám hotovú .
   No teraz sa už pozrite, ako to dopadlo,  tentokrát  som mala  celkom strach ,ale tu ma dokonale podporil môj muž , povedal jasné natrieme, bude to super . Chystám sa tam  niečo popridávať... nie veľa len, aby to plnilo svoj tabuľový účel ... čo poviete páči sa Vám ,či nie ?






 Dokončené darčeky  pod stromček -body peeling mint

lízatka z KIK










 Krásne tvorenie praje Erika !

1 komentár:

  1. Eri, vypadá to krásně ..... černá stěna se narozdíl od "fotogenické bílé" hrozně špatně fotí ..... vím to, taky mám jednu doma, na fotce se vždycky objeví šmouhy, které tam ve skutečnost nejsou :o) ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť