pondelok 22. júna 2015

Bistro stoličky natreté farbou Annie Sloan



Tieto som si našla naBazoši za 10,-€ .Natreté  mnohými silnými nátermi od maslovej, cez červenú, hráškovú až po hnedú ,vytrápila som sa s čistením .Viac ako mesiac , som kde tu pošmirglila a nechala tak. Aj keď som chcela  použiť  farbu Annie Sloan a všade sa ako prvá výhoda tejto farby hovorí , že tu netreba podklad šmirgľovať, ten  môj podklad bol hrozný, opadával bol hrubý, napatlaný kade ,tade. Najprv som skúsila môj osvedčený Lakostan , no nezabral, to sú tie fotky so šlaufom :D a potom šmirgel do ruky ...A konečne tento víkend som ich natrela . Rozhodla som sa pre odtieň french linen . K tomu moja medená nádoba s ružami . Teším sa , ako si ich dám na terasu a vychutnám si kávu. K tomu namotávka na ďalší príspevok , konečne som našla, /opäť na bazoši/ čo som hľadala , staručký písací stolík pre Aničku. Juchuchúúú









                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                       

 



Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Ahoj Erika , velmi pekne , Ja som taketo stolicky nasla na pojde na Morave a som ich odlozila bokom ,ze mozno dakedy alebo vobec. Este dobre ze ich manzel nespalil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, vdechla si jim nový život - jsou nádherné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť