nedeľa 8. novembra 2015

Pečená tekvica s gorgonzolou a pekanovými orechmi

Pečenú tekvicu milujem. Recept podľa Nigelly Lawson je úplne jednoduchý.Pečiarka -ja som mala ten hruškový tvar tekvice a  hokaido na toto vôbec nieje vhodná.,píšem, lebo pani na trhu ma presviedčala ,že aj hokaido je dobrá pečená.No mne absolútne nechutila, mala príliš veĺa vody. Pečiarku očistíme, nakrájame na väčšie kusy /až po upečení môžeme rozkrájať na kúsky veľkosti sústa/ položime na pečiaci papier, polejeme trochou olivového oleja,posolíme ,opepríme a pečieme na 220°C 40 min. Hotové ešte horúce posypeme kúskami gorgonzoly a pekanovými  orechami . Jedna skvelá rýchla chuťovka , ideálna napr. pre návštevu, rýchle ,  nesmierne chutné a nádherne to vyzerá pri servírovaní. P.S.Do príspevku  Sacher som doplnila recept, mala som otázky na fb, ako ju pečiem.









Krásne tvorenie a dobrú chuť praje Erika !

1 komentár: