pondelok 7. marca 2016

Jarná garderóba

Ešte stále nosím hlavne nohavice, no neviem sa dočkať jari a leta .Sukne a šaty mám veľmi rada.Teraz na jar sa snažím ten nudný šatník nejak oživiť, tak nosím farebné  pletené nákrčníky . Môj obľúbený je žltý, ktorý uplietla sestra, bol pôvodne aj s čiapkou pre Aničku, no púšťa chlpy a to jej vadí, tak som si ho s radosťou privlastnila. K tomu tenký kabát s veľkou kockou a jednoduché  kožené chelsea boots s plochou podrážkou, do ktorých som sa zamilovala na prvý pohľad .Tie sú z detskej školskej  kolekcie next. A môže pršať koľko chce, nič ma nerozhádže, živá farba a nohy v suchu...




Krásne tvorenie praje Erika !

1 komentár:

  1. Eriko, ta žlutá je nádherná.
    Já si nejsem jistá, jestli by mi slušela, já jsem spíš na červenou :-)
    A krom noh v teple a suchu, potřebuji i tělo pořádně nabalené :-) Jsem děsná zmrzlina!
    U nás dnes padají sněhuláci a do toho prší, lepší už to vážně být nemůže.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť