utorok 1. novembra 2016

Ružová skriňa s farbou Annie Sloan

Skriňa, ktorú som dostala od strýka, bola po mojej prastarej mame. Bol to jej svadobný dar -čerešňová spálňa . Zrkadlá visia u mňa v jedálni  už dávno a na skriňu došlo teraz. Ako som písala niekde v  minulých príspevkoch cez leto sa mi do toho nechcelo a teraz to bolo  dokončené fakt na poslednú chvíľu, v septembri, v tom krásnom teplom počasí. 

       U Aničky v izbe som mala  TÚTO modrú  skriňu a  bielu komodu Ikea Hemnes. Teraz však komoda musela ísť z izby von, lebo izba je naozaj malá a s tromi kusmi nábytku to už vyzeralo stiesnene. Manžel bol totálne proti, divím sa, že sa mi vôbec podarilo presvedčiť ho, aby mi pomohol dotrepať skriňu z altánku do domu. To čo môjmu mužovi vadí vždy, keď niečo opravím je, že tieto kusy pokladá za staré rárohy napadnuté červotočom /aj napriek tomu,že to proti nim ošetrím / a že sa nám pustia do hryzkania v dome ... Je fakt veľmi nespokojný. Tentokrát  som si  ani ja nebola istá, či  tam tá  skriňa ozaj bude vhodná. Musela som ju nejak dopratať, komodu ikea vyniesť a poskladať skrine, modrú a ružovú k sebe, aby som videla, ako  to funguje... 

Musím povedať, že miesta v skriniach je neúrekom, skrine sú takmer rovnako vysoké aj široké, lenže vypínač svetla ostal za skriňou...dá sa vypínať ale prestrčením ruky za skriňu... To sa samozrejme nepáči mužovi. Ďalšia vec, ktorá to komplikuje je práve komoda, kam s ňou.
  V dome je pre ňu miesto už iba v jedálni, ale je to veľmi stiesnené,  jedálenský stôl sme museli posunúť a luster už nieje v strede nad stolom, aj z toho je muž dosť mrzutý,ale úprimne ani mne sa to takto až tak nepáči, proste, nebolo to takto plánované a nepáči sa mi to. Jediná výhoda tej komody je,že mám ďalší priestor na dekorácie.(urobím príspevok) Takže dohoda znie tak, že teraz cez zimu to takto necháme, aby opravená skriňa netrpela niekde na mraze a uvidíme ako sa týmto premiestneným nábytkom zžijeme. Týmto ďakujem môjmu mužovi, ktorý trpí tieto moje experimenty...a čakám kedy on poďakuje mne , že netrvám na nákupoch nových  drahých skríň :DDD no nič, asi sa nedočkám. 

Renovácia bola v štyroch krokoch 1./ poriadne umyť 2./ napustiť priesvitným  Krovsanom 3./ natrieť farbou Annie Sloan odieň Antoinette 4./ navoskovať Nič som nešmirgľovala a bola som lenivá aj na nejaké vysprávky po červotočoch proste   to bolo treba rýchlo dokončiť a preniesť do tepla.

























 








Izba hneď po nasťahovaní iba  posteľ a komoda
Izba s modrou skriňou
A izba teraz



Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Vyzerá to úažasne....:-) Ste pre mňa obrovskou motiváciou....Prajem veľa dobrých nápadov, Michaela.

    OdpovedaťOdstrániť