nedeľa 8. januára 2017

design

Na "Vianky" si neodpustím pre manžela a mojich chlapcov malé designové srandy, ktoré im urobia radosť, niečo vtipné a pekné na pohľad a ak padne otázka: Na čo to je? :D tak rada odpoviem: Na nič, len tak :DDD napr. ružová žirafa, pre môjho muža, do kancelárie na stôl :DDD a knihy tento krát padla voľba na "Vlastnou hlavou" od Vagoviča pre manžela ,ten ju prečítal a povedal, chcem sa odsťahovať z tejto krajiny... Pre mňa o niečo ľahšia kniha od *Hiraxa * o socíku, ja sa usmievam od ucha k uchu, keď to čítam -detstvo som tiež prežila v socializme, len nemám takú brilantnú pamäť a Pavel Baričák mi ju dokonale osviežuje :D a Davidko doslova zhltol novú knihu od Rowlingovej, nedostatkový tovar -Anna zo zeleného domu a Adamkova náučná literatúra faktu prišli až po viankach, nie sú zdokumentované, ale to farebné a vtipné tu je ! Pokladnička medveď a soška žirafy bez vyššieho zmyslu sú z Asosu.


















                                                             Prosím, nech je po sviatkoch :D

                      Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Erika veru už je po sviatkoch. Anna zo zeleného domu je môj obľúbený film, videla som ho stokrát a lyžiarska torta je úžasná. Pozdravujem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa pink žirafa úžasná, aj ten medveď by sa pri našej pink a tyrkys kovových skrinkách doma cítil prima:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milé, vtipné darčeky... a Annu mám rada aj ja :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť