nedeľa 23. apríla 2017

Ružová skriňa už v altánku

No, skriňu som šupla do rohu altánku, ani som nedúfala, že sa tam zmestí.Mne to krásne k sebe ladí,olivový kredenc,ružová skriňa a vedĺa ošuntelá tyrkysová komodka./Tú som celý víkend brúsila el.brúskou a dávam ju dokopy,tak bude matroš na ďalší príspevok/  Skriňa skvele poslúži na odkladanie všetkých sezónnych dekorácií ,už sú v nej naložené sánky aj vianočné  vence. A nepopriala som Vám na Veľkú Noc, tak dodatočne, verím ,že ste to prežili v zdraví a oddýchli ste si!
 My sme odišli do tepla,to v budúcom príspevku !

























Krásne tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. Ahoj Eri!
    Tvoja ruzova skrina je velmi chutna a o brusenej ani nehovorim. Odtien ako na zelanie.
    Pa. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach...tieto starinky su mi velmi po chuti! Krasne su..plechovy krcah a klietka su top..mozem sa opytat, kde si ich zohnala? Z obchodu ci z povaly? No a skrine uz lepsie spolu ladit ani nemozu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďkaujem za komntár ! medená nádoba je z BAZOšA a klietku som dostala od mojej dobrej kamošky, ktorá sa jej doslova vzdala ,lebo tiež miluje takéto veci , aby mi robila radosť mám šťastie na ľudí okolo seba :D

      Odstrániť
  3. Aaa, medena! Uz vidim tu patinu..v kazdom pripade si kombinovala doplnky prudko kombinovatelne.. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť