nedeľa 21. apríla 2013

Stará skrinka

 Túto skrinku som minulý rok na jeseň vylovila z kontajnera pri jesennej očiste dediny .  Uchvátil ma bažant na skle a tá jemná  vlnovková rezba na dvierkach .Skrinka bola v úbohom stave, asi tisíc náterov od bieleho na vrchu až po tmavo bordový. Minulý rok  som ju opálila, no výsledok bol hrozný tá bordová farba sa pri opaľovaní nechcela pustiť dreva, zažierala sa do neho a ja som to nakoniec vzdala.  No teraz na jar ma napadlo , že som asi tri roky dozadu používala na odstránenie náteru prípravok Lakostan , ktorý však medzičasom prestali vyrábať, lebo bol vraj škodlivý. Nikde v predajniach som ho už nevedela potom zohnať. Tak som skúsila na nete či nájdem aspoň nejakú zmienku o tomto prípravku a na moju radosť som našla stránku, ktorá prípravok predáva tu na Slovensku. Tak som si hneď jednu pixlu objednala. To bola práca !!Natriete tou gebuzinou starý náter a čakáte od 15 min. do 12 hod. podľa typu náteru, ja som už po pol hodine videla ,že náter sa "roztápa".Na odstránenie použijete tečúcu vodu a väčší kus handry, ktorou náter omývate dole .Skvelý výrobok vrele odporúčam, ak ho náhodou nepoznáte.




 Skrinka napatlaná Lakostanom.

 Umytá a trochu prebrúsená...
Bohužiaľ musím odobrať lišty a nohy, sú úplne rozožraté červotočom , tak dúfam, že moji majstri (viď foto  dole) mi vyrobia nové ...


 No a práca v mini záhradke , to nemohlo  chýbať, okolie domu je ešte stále jeden bordel, ale mám kútiky, kde to vyzerá zhruba takto .





Moji majstri presvedčili ocka ,že búda, ktorú máme pre mačičku už nezodpovedá štandardom a našli na internete obrázok podľa, ktorého si zmajstrovali novú búdu pre Lolyho /náš kocúrik/ veľmi sa mi páči, je to môj štýl, chi ,chi




No a mne manžel v sobotu priniesol takýto krásny darček z Ikea , taniere, mám veľkú radosť pretože taniere, ktoré máme doma sú asi z troch súprav ...za odmenu mali chlapi domáce bryndzové pirohy. Krásne tvorenie praje Erika !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára