sobota 13. apríla 2013

Vyšívané vankúše "Ikea"

 Tieto vankúšiky sa mi zapáčili hneď, ako som ich v Ikea videla, cena za jeden kus bola najprv 20,-€  (tri roky do zadu) teraz sú už myslím za polovicu. V tom období som si kúpila Burdu a bola som prešťastná, našla  som v nej návod na vyšívanie presne na tento vzor a tak som si ho pekne vykopírovala a začala vyšívať. Trápenie bolo na začiatku veľké, ale postupne to šlo, chce to len cvik. Návod ponúkam tu http://www.mimibazar.sk/navod.php?id=679&user=3751 stačí vytlačiť na A4 a zlepiť.


 Pár detailných foto, nie všetko je dokonalé, ale o tom to predsa je ....









 Našla som aj nejaké techniky, ako to vlastne správne vyšívať








Ťap, ťap, ťapušky...  prajem Vám krásne tvorenie Erika !

3 komentáre:

  1. Ahoj Erika, ďakujem ti za návštevu a milý komentár. Vidím, že si sa pridala k blogovému svetu aj ty, čo je super, lebo si veľmi šikovná. Neviem s vynadívať na tvoje fotky. Bola by škoda, neukázať ich ďalej. Ak by si chcela, ponúkam ti možnosť hosťovania na crafto-mania.com, ak ťa to zaujalo, tak mi napíš. Kontakt nájdeš na blogu. Krásny deň. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Erika, krasne vankuse sa ti podarilo vysit a dakujem za navod ako na to :) Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné! Už vím, co budu dělat za dlouhých zimních večerů... :-)

    OdpovedaťOdstrániť