streda 1. mája 2013

Steny plné fotografií

Veľmi sa mi páčia steny plné fotografií rodiny z dávnych čias. Fascinuje ma, ako sú oblečení, ako sú upravení a zavše ma napadne, ako ťažko žili a pracovali. Môj manžel to celkom nechápe a vraví , že ich nepoznal a tak nemá dôvod sa o nich nejak zaujímať a toto isté mi povedali dve sesternice nezávisle od seba . Bola som dosť prekvapená. Ja sa na tie fotky rada pozerám a napr. hľadám podobu...

 Mojim snom je, aby to hotové vyzeralo nejak takto, za tým okrúhlym  zlatým rámikom by som bežala cez celé Slovensko :DDD


Steny chodby mám rozdelené na pravo rodina mojej mamky na pravo tatkova , tatkovu som začala robiť len pred mesiacom, tak je ešte taká prázdna.


Tento rámik sa mi veľmi páčil , ale nemala som do neho žiadnu novú fotografiu z otcovej strany, tak som zatiaľ vystrihla perokresbu z časopisu z roku 1911, nakúpila som si ich osem kusov za drobné na burze. Tento pán bol policajným prefektom v Paríži v roku 1911 tiež zaujímavé...


 Praprarodičia...z Maďarska

 Toto je tiež iba zo starého časopisu , dúfam , že keď sa pohrabem v rodinných fotografiách , ktoré však nevlastním /musím si urobiť fotokópie/ , tak niečo podobné nájdem.

 Táto je takmer dokončená, mamkina rodina...





Niečo ďalšie pre inšpiráciu

V kúpeľni si viem tiež predstaviť takúto fotografickú koláž nádhera .
Aj toto je podľa mňa skvelé.










Príjemné tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. Erika, krásne si si to doma skrášlila, tá stena má šmrnc. Milujem fotografie staré aj nové. Takúto stenu v obývačke s manželom plánujeme už vyše roka, ale nemôžem sa dokopať k tomu, aby som vybrala tie správne fotky a rámčeky.
    Krásne sú tie ilustračné fotky, najviac sa mi páči tá biela stena s obrázkami, vzorovanou sedačkou a stolíkmi, to je presne to čo by som brala mať aj doma :o)
    Krásny deň
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika mas to krasne urobene, v byte by to tak nevyznelo ale v domceku je to cosi ine...A je pekne, ze si robis taku rodinu historiu, nerozmyslala si aj nad rodostromom z fotiek, tiez by to mohlo byt pekne :) ak sa s tym pohras...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé také mám něco podobného. Teprve, ale začínám, tak je ta stěna ještě taková prázdná. Zvolila jsem jednoduché bílé rámečky na bílé stěně. Mám velmi ráda minimalismus, tak proto taková kombinace. Vaše příspěvky jsou opravdu krásné. Jen tak dále, těším se na další Vaše ukázkové příspěvky z Vašeho domova. Krásný den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eričko, nádhera .... vypadá to překrásně .... taky bych jednou chtěla mít taky takovou "galerii", plánuji ji na schodiště .... teda pokud se někdy odhodláme k dokončení podkroví na pokojíčky .... měj se krásně .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť