štvrtok 24. októbra 2013

Komentáre

Dievčatá ahoj, potrebujem radu ,ako máte nastavené , kto môže komentovať vaše príspevky ?Ja som mala ktokoľvek a poslednú dobu som tam mala obťažujúce komenty ,aby som sa tomu vyhla dala som v nastavení komentovať iba členovia blogu ,ale píšete mi, že neviete pridať komentár .Tak aké nastavenie použiť ??Člen blogu , registrovaný užívateľ s ID , používateľ služby  účty Google alebo ktokoľvek ?tomu sa chem vyhnúť! Teraz to mám opäť na ktokoľvek ... ďakujem za pomoc E.

11 komentárov:

  1. Ja mám tiež ktokoľvek. Stalo sa aj mne, že som nevedela komentovať tvoj príspevok.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja netuším...minule som chcela pochváliť výzdobu v striebornom, a nešlo mi. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, veru nemohla som komentovať...ja mám ktokoľvek, lebo mám kámošky, ktoré sa odmietajú kdekoľvek registrovať...tak som im chcela vyjsť v ústrety....sem-tam aj mne prejde blbý mail, ale mažem, neotváram...takže tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych tam zvolila možnost ať může komentovat kdokoli, ale pod tím je v nastavení možnost "Moderování komentářů" - tam bych zvolila "Vždy" ;) Tak jednotlivé komentáře buď pustíš do éteru a nebo ne :)
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika, veru tiež som ti chcela napísať komentár a zrazu dáke komplikácie. Ja som mala jednu slovenčinárku, ktorá mala potrebu vyjadriť sa k mojej gramatike a keďže sa nevedela ani podpísať, nastavila som si komentáre iba na registrovaného používateľa. Znevýhodňuje to síce čitateľov bez ID, ale aspoň viem eliminovať anonymov a už mi neprichádzajú ani spamy. Tých som mala vždy neúrekom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eriko můžeš si to nastavit tak, že komentáře napřed schválíš a teprve pak se objeví na blogu.
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neviem ti poradit, ja ma tiez nastavene ze mozu komentovat vsetci a este sa mi nestalo, ze by ma niekto obtazoval. Musim si zaklopat, dufam ze sa ani nestane. Je to urcite neprijemne, tak nech sa ti neprijemnosti vyhybaju. Blog mas krasny
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aha, ty už to na to schvalování máš.... asi bych dala účet Google, to pak nemohou komentovat anonymní:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Doteraz mi nevzalo komentar s odovodnenim ze nie som clen blogu. Teraz ani to nie je a komentar tiez nikde

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak je to nastavené na člena s ID a moderovanie komentárov vždy, tak dúfam že už to bude v poriadku a ďakujem vám za vaše rady !!!

    OdpovedaťOdstrániť