streda 2. apríla 2014

Umotaná namotávka !?

Ahoj, chcem Vás trochu povzbudiť , aby ste sa zúčastnili mojej  GA , takto všelijako môj darček pre Vás ,budete vedieť využiť;D Jediná prihlásená je zatiaľ Helenka :DD tak neviem či ste na mňa zanevreli alebo nestíhate ,tak sa inšpirujte ja idem motať ďalšie uzly ...










Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Zanevriet? V ziadnom pripade! :-) Su naozaj krasne :-) Si sikulka :-) Osobne som v poslednej dobe nestihala... Zrejme preto som nezaregistrovala tvoju GA... Dakujem ale za moznost... Ja sa ale tentoraz nezapojim a necham sancu pre ostatne zienky :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erička .. keď nestíham odpisovať na všetky krásne blogy (na mňa ostatné asi zanevreli, keď žiaden koment .. až na Aďku ..)
    ale, už som to napravila .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť