utorok 2. decembra 2014

Do more of what makes you happy ...

Dekorácie opäť moja lavička... rámik Jysk -Do more of what makes you happy , čo dodať krásna patina a ten slogan... Machové gule -namočila som dve oasis gule a živý mach som popripichovala špáradlami ,dve menšie -tam som iba mach stlačila rukami do gule a napustila som mach vodou, ktorú som zase jemne vytlačila tak, že som guľu stískala v dlaniach, aby bola kompaktnejšia, ale nasatá vodou. Starý šuflíćek som našla vyhodený, dala som mu peknú sklenenú úchytku...







 Hviezda z Kik a nádobka pre rybárov na návnady , naplnená  sviečkami









Krásne tvorenie praje Erika !


2 komentáre:

  1. Eri, fotky jsem si prohlédla už několikrát - krása! Moc se mi líbí tvoje věncová stěna...
    Krásný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť