sobota 24. januára 2015

Obliečky Jysk

Obliečky som kúpila za 12,50,-€ /ks sú zľavnené na polovicu a je to super kvalita , mám obliečky v štýle toile de jouy z Ikea v  modrom , tiež stáli  12,-€ , no sú veľmi riedke.Tieto Jyskové sú husté , kvalitná bavlna a sú obojstranné ,pruhy z jednej strany a kvetiny /môj obľúbený vzor/ z druhej a k tomu  som si na posteľ pridala malé vankúšiky, ktoré som kupovala asi pred rokom tiež v Jysk .Keď to mám otočené na tom kvetinovom vzore, bije sa mi to s tapetou, radšej to mám na tej pruhovanej strane, ale kvetiny sa veľmi hodia aj k Aničke do izby ,takže mám viac možností. 
Inak by mi mohli platiť za túto reklamu, nie ??? :DDD










                                                                Krásne tvorenie praje Erika !

7 komentárov:

  1. Vypadá to moc pěkně.
    Krásný víkend
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika, nádherné sú, presne môj štýl, modrá moje obľúbená farba. Len neviem, či to nebude tak ako zvyčajne, keď objavím nejaký super tip na nákup, v obchode už po tom nie je ani smrad. Máš doma nádherný pelíšok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni mali by mať reklama na nich bola sice už pred vianocami ale ja osms anemohla rozhodnuť či ano či nie a kupovala som aˇž teraz a ešte ich mali dosť ale ak nebude v ba kupim ti u nas a pošlem čau e.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  3. Erika, pridávam sa k reklame ... tiež som si ich kúpila pred Vianocami a sú neodolateľné, jemnučké, krásne, kvalitné. Modrá sa mi páči čím ďalej - tým viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako je mozne, ze som ich tam nevidela!? Po dlhej dobe som tam bola tento tyzden, kupit tie kosiky... mas pravdu, mali by ti platit za reklamu ;-) asi tam pojdem opat :-) pa, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť