nedeľa 22. marca 2015

Taková maková ...oslava

Tak tento víkend sme si zaoslavovali -troje narodeniny : ja, môj muž , ale najdôležitejší bol náš Adam. Mal 14 rokov , neuveriteľné, akoby to bolo teraz, keď mi ho  ukázali prvý raz. Bol blonďák s očami modrými, ako nezábudky. Neverila som, že je to moje dieťa :DDD a doteraz  je to blonďák  s modrými očami /my sme všetci tmaví/. O pár dní ho čakajú skúšky na dve bilingválne gymnázia,  španielske a francúzske  /pri tom druhom si tak držím palce :DDD nádejam sa, že sa kvôli nemu začnem opäť učiť aj ja.../ venoval tomu veľa energie, tak mu všetci držíme palce , aby mu to vyšlo. Je iný ako sme boli my s mužom, sám si povedal  kam chce ísť ,vie čo chce a ja som za to veľmi vďačná .
   Adam má rád mak a moja  mamka mi rozprávala o makovej torte, ktorú videla v relácii  Kamily Magálovej "Tajomstvo mojej kuchyne" tak som ju mala v pláne. No koniec týždňa sa skomplikoval a ja som nestíhala. Nakoniec ma  mamka zachránila a tortu  aj upiekla , vymiešala plnku a plnenie nechala na mňa.Totálne nás všetkých dostala jej chuť. Odporúčam !!! Aby bola trocha fotogenická navrch som dala citrónovú polevu .
                A na tabuĺovej stene náznak jari , po oslave už snáď naozaj začneme zdravo ...































Krásne tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. dort vypadá úžasně. Všechno nejlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všem oslavencům gratuluji, dort i výzdoba vypadají skvěle. Adamovi budu držet palce, aby mohl studovat to, co by ho zajímalo! Jako máma vím, jaké nervy to budou i pro tebe Eri, a konce to nebere - přijímačky, maturita, přijímačky, nějaká ta cesta do zahraničí, státnice, diplomka ...a máma to všechno prožívá a sdílí...
    Tak se držte, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, prajem Vam vsetkym trom vsetko najlepsie a Adamovi drzim palce na skuskach :-) Makovy kolacik mame velmi radi, uz som ho dlho nerobila, tak cez vikend asi oprasim recept :-) Si mi ho pripomenula :-)

    OdpovedaťOdstrániť