sobota 6. júna 2015

Kvety v záhrade


Všetko bujnie a robí mi radosť. Novozaložené záhony začínajú kvitnúť a ja len chodím a každý deň , ma niečo prekvapí. Včera som objavila , že listy irisov, ktoré naraz vyhúkli, už majú dva puky a dnes rozkvitli. Predvčerom ma potešil vlčí mak, ktorý mám v tieňomilnom záhone a minulý rok nekvitol,toho roku nahodil nádherné veľké kvety  a rovnako to bolo s lupínou. Orlíček bol  minulý rok úbohý, malý trs, ktorý som dostala od tety a tento rok je to môj ružový krásavec. Ale nachádzam aj nemilé prekvapenia helenium,delphinium , šalvia a kana,  veľmi chutia slizniakom .. Zostali len kostrnky, mladé rastlinky im podĺahli ... naštvala som sa a kúpila modré granule ..Metarex...no inak je to radosť preveľká ! Niežeby ste tieto klasické kvety nepoznali ,ale predsa, poďte sa pozrieť...
     





                                                                                                           




 čučky a ríbezle krásne zarodili
Bylinkový záhon apríl

 
                              
a jún


Tieňomilný záhon







Krásne tvorenie praje Erika !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára