utorok 30. júna 2015

Neseser podľa Tildy

Adamko odchádza zo základnej školy z  ôsmeho ročníka a tak som si pokladala za povinnosť niečo  osobnejšie pani učiteľke darovať, ako poďakovanie za jej trpezlivosť a samozrejme za to čo všetko ho naučila , pani učiteľka je nemčinárka. Rozhodla som sa pre neseser podľa Tildy , do vnútra som pribalila malé voňavé mydielko a trocha levandule zo záhradky. Mala som na to len včerajší večer, uf  nezdá sa to , ale zabralo to 4 hodiny...fotila som ráno o siedmej :DDD










                                                                                                                                                                                                    Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Erika si neskutocne sikovna.Mas moj nekonecny obdiv co vsetko stihnes a zaroven mi dobijas baterky v dnesnej hektickej dobe. Este raz krasne leto a tesim sa na dalsi prispevok.Ivet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, vidím, že i u vás je konec školního roku celkem rušný! Stihla si napéct, našít a ještě u toho renovuješ stůl - všechno ti jde na jedničku!
    Mějte všichni krásné prázdniny! Helena

    OdpovedaťOdstrániť