štvrtok 15. októbra 2015

Zomrela...

blogerka ,úžasná , kreatívna Katja z blogu Versponners .Ostala som v šoku. Jej blog je plný krásnej ručnej práce a to mi bude hrozne chýbať, nehovoriac o tom , že Katja  zomrela príliš mladá , vo veku nedožitých 48 rokov. Ja som sa včera za ňu pomodlila a Vy, ak v tomto čase pálite sviečky, tak si na ňu  prosím tiež spomeňte. Osobu, ktorú som osobne nikdy nestretla, no  tento blogový svet mi umožnil pohľad na to, aká bola a mňa sa to dotklo... Katja ma naposledy inšpirovala jej nádhernou vintage dekou 
Pokoj jej duši.

8 komentárov:

  1. och....tiež som obdivovala jej prácu a blog....je mi to veľmi ľúto...jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, byla jsem v šoku stejně jako ty. Doufala jsem, že má chabá němčina... ale bohužel. Odešel tak kreativní, inspirativní a pracovitý člověk, nechce se ani věřit.... I mě byla velkou inspirací.
    Zase platí to staré - užívej každý den... Člověk nikdy neví, kolik jich ještě zbývá...
    Pa, Helena


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to smutné :( Presne viem ako sa cítiš ,lebo nedávno nás opustila blogerka Eliška. I keď som ju osobne nepoznala, pri tej správe som sa dokonca aj rozplakala. Idem zapáliť sviečočku.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je smutné. taky jsem k ní chodila pro inspiraci.
    Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eri, i mne ta zpráva ohromila...a nechce se věřit, že Katja odešla... Bude nám moc chybět ...
    Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je mi to velmi luto.Zomrela mlada.Bola velka inspiracia.Hackujem jej vlockovu deku.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prepac nepodpisala som sa.Iveta.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je smutné, její blog se mi moc líbil, měla spoustu inspirace.
    Večer zapálím svíčku.

    OdpovedaťOdstrániť