pondelok 14. marca 2016

Kredenc do altánku


Z času na čas zájdem na bazoš alebo aukro pozrieť či nenájdem niečo,  čo ešte mám v pláne dokúpiť do domu a altánku. Tento raz som mala šťastie na tento nádherný kredenc. Predával ho pán zo Sobraniec, no spodok k nemu už nemal. Také zvláštne detaily, som na kredenci ešte nevidela. Tie detaily z  ohýbaného dreva a  vyrezávané kvetiny sa mi veľmi páčia. Na prvej fotke trocha vidno ,že zadná stena je zrkadlo , je dosť zničené a ešte som ho nestihla umyť, tak ešte uvidím, ako na tom bude. Chýba jeden stĺpik a šuflík, ale mám šikovného pána suseda, ktorý mi ich už vyrába.
  Zatiaľ si ho zavesím na tú kamennú stenu a budem pod neho hľadať nejaký vhodný stôl. Ešte zvažujem, že by som kúpila hotové frézované nožičky a postavila by som ho na ne, no odrádza ma, že bude nízko a priestor  pod ním nebudem vedieť využiť na odkladanie riadu v altánku. 

Kredenc som očistila vodou a dúfala ,že sa ukáže pekné drevo a ja ho iba navoskujem napr.voskom od Annie Sloan, No pod silným nánosom prachu, je na veľkej časti kredenca zvláštny odtieň okrovej farby a keďže sa mi nechce šmirgľovať, tak mi neostáva iné, ako náter Annie Sloan len sa neviem rozhodnúť pre odtieň...Čo poviete v akej farbe ho vidíte Vy ???
Ja sa prikláňam k zelenej, takej tej olivovo-sivej, viete čo myslím ? :D


















Krásne tvorenie praje Erika !

7 komentárov:

  1. Ahoj Eri! Podarilo sa ti najst krasny kusok. Budes ho malovat?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne. Mozes dat aj vyssie nozicky. Vies kupit zaujimave na sashe, alebo co mam ten zrkadlovy kozmeticky stolik, tak nozky som robila zo stlpikov na zabradlie. V tej provans zelenej by to bolo super. Mozno keby si nechala povodne, za rok stati vonku zltu farbu a chyti to sivu patinu. Pozeram na tvoju zbierku konviciek a zajacikovia su uz vypchaty.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, ty jsi rychlík, takhle nadekorovaný vypadá moc krásně .... pokud se ti nechce louhovat a brousit tak olivově sivá bude určitě krásná, a pokud se ti k němu podaří časem přikoupit i nějaký spodní díl, tak nebudeš mít problém sjednotit je jednou barvou .... jsem zvědavá, pro co se nakonec rozhodneš, doufám, že nám pak ukážeš výsledek, už se těším ....pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, tato parada je pekna aj bez uprav, ale jednoznacne ti zavidim ako sa s tym budes bavkat. Taka stara zelena je dobry napad. Juuj, paci sa mi ten zeleny plechac :) pa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika velmi dobra kupa.Bude to parada az to bude hotove👍👍👍.Zelena farba super.pa Ivet.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne by sa pacil v tyrkysovej, je to krasny kusok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obdivujem vas, ze viete zo starych a rozpadnutych veci vyrobit kusky s nadychom historie a vlastnym pribehom. Mne sa paci farba dreva, nemusi mat vsetko farebnu farbu Annie Sloan:-)

    OdpovedaťOdstrániť