sobota 28. mája 2016

Vyšívaný okrúhly vankúš

Prišlo na mňa vyšívanie.Tento nádherný kus výšivky som dostala od kolegyne a mala som tu aj príspevok o tom čo všetko mi dala, no  vtedy som v príspevku neodfotila tie krabice s bavlnkami. Je ich asi desať z každej farby . Odtiene od najsvetlejšej po najtmavšiu. Takže mám materiál na dovyšívanie tohto kvetinového kruhu habadej. Práca je to mravenčia, ale už sa neviem dočkať výsledku . Mal by to byť okrúhly vankúš ,ako na poslednej fotke v príspevku. Po x-tý  krát som sa "utopila "v knihe Tilda morské doplnky a až teraz  som si všimla,  že na fotografii ,na lavičke je ako dekorácia, položený nádherný vankúš s kvetinovým vzorom a hneď mi napadla moja darovaná nedokončená výšivka, tak už sa dokončuje. Kôš je úlovok z Kik 11,90 e je veľký, presne mi zapadol medzi sedačku a skrinku a už je plný bavlniek.







 foto Tone Finnanger
Krásne tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. Wow, máš môj obdiv, ako vždy! Mne sa strašne páčia tieto vyšívané vankúše... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika uz teraz je ta vysivka taka nedosita pekna. Ked bude dosita to bude nadherne. Tie farebne bavlnky su pekny darcek.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika velmi pekne.Bude to krasa az to dokoncis.Pripomenula si mi ,ze mam nedokoncene gobeliny.Asi by som mala tiez vymenit ihlu za hacik.Papa Ivet.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máte môj obdiv - ručná vyšívka má pre mňa veľkú hodnotu. Tajne verím, že sa raz k vyšívaniu vrátim - naposledy som ako tínedžerka vyšívala tancujúce páry a kvetinové kruhy, ktoré sme zavesili v rámčeku na stenu. Už ani neviem, kde sa v rodičovskom dome nachádzajú...

    OdpovedaťOdstrániť