streda 1. júna 2016

Kabelka do Paríža

Áno dievčatá, budúcu stredu letíme s mužom na 5dní do Paríža. Možno zmením aj názov blogu keďže budem v Paríži dlhšie, ako len na víkend :D . Výlet som dostala od Ježiška a pokrýva aj moju 40-tku :D Takže do Paríža sa musím nachystať, však ?! Niečo pekné, ale praktické. Najviac mi robila starosti práve kabelka. Potrebujem niečo veľké, ale ľahké, aby moje plece netrpelo celý deň... moja milovaná , nezničiteĺná, kožená kabela, ktorú som si kúpila, ako darček pri Aničkinom narodení má takmer kilo ! Nosím ju stále, po siedmych rokoch som si síce kúpila TÚTO z bonami, no aj tak sa stále vraciam k tej mojej klasike . No ani jedna nieje vhodná na tento typ výletovania.
Potrebujem listovú, preloženú kabelku ! Nechcela som míňať a hlavne vedela som , že teraz nieje priestor hľadať niečo ...niekde... no krásnu krémovú  koženku som si kúpila takmer pred rokom, keď ma inšpiroval novo objavený  blog Rosy Mitnik, ktorá šije rôzne kabelky. No naozaj rok trvalo, kým sa našiel pádny dôvod, aby som sa donútila učiť niečo aj ja ! Musela som hľadať na youtube, ako sa to vlastne šije, taká listovka
, aby to bola rýchlo ušitá, pekná a aj použiteľná. Našla som TU  a urobím si aj TÚTO.
Moja kabelka má rozmer 38*50 cm preložená na palovicu 38*25cm. Futro je modrý ľan, zvyšok z Aničkiných šiat. Zips bol naozaj oriešok, ak bol pekný bežec, tak farba zipsu vôbec neladila s koženkou. Zúfalá som zobrala do ruky taký khaki zips s akým, takým bežcom, keď som zrazu zbadala jediný neónový zips v dl.50cm a bolo rozhodnuté !
  Použila som ho, po všití som ho odstrihla a zuby zatavila zapaľovačom, aby sa ani náhodou nerozišiel pod podšívkou.
 Zuby na prichytenie retiazky som kúpila v galantérke spolu so zipsom . Retiazku som použila z malej listovej kabelky do ruky, kde nikdy retiazku nepoužívam.
Letím budúcu stredu ,tak mi len poprajte šťastnú cestu, lebo dnes už človek nevie ...































                                                                     Krásne tvorenie praje Erika !

10 komentárov:

  1. Erika, no parádne si sa vybavila do Paríža. Prajem Ti krásnu cestu a uži si to naplno. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasna kabela, tak at vse vyjde dle planu. Urcite to bud ebezva:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Paříži jsem nikdy nebyla, těším se na reportáž. Kabelka vypadá pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, úžasná kabelka, dobrý typ. Prajem šťastńú cestu, veľa zážitkov, určite to bude super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabelka je krasna, tak uz len ... stastnu cestu a kopu zazitkov :) J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eri, teším sa s tebou. Nezabudni na balerinky, tie sa ti v Paríži na chodenie najviac zídu. Pa. M.
    P.S.
    Možno aj gumáky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezká, Eri!
    Užij si výlet! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Erika kabelka velmi vydarena.Si proste jednotka.Prajem stastnu cestu a kopu zazitkov.Ivet.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. šťastnou cestu tam i zpět a krásný pobyt přeje Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milá Eriko, kabelka je naprosto dokonalá! Jsi neskutečně šikovná! Celé tvé bydlení je úžasné! Originální, inspirativní, jedinečné.. Užijte si Paříž :-) a já se budu těšit na reportáž :-) Krásné letní dny přeje Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť