streda 2. novembra 2016

Krb obložený kortenom

Tak sme korten nalepili, konečne. Ja mám pocit , že každý príspevok tu píšem slovo konečne :D Asi to tak vnímam, že na všetko čakám dlllho :D Najprv sme nalepili boky krbu a predok sme dali dodatočne vyrezať firme  v obci Buzica laserom, aby som mohla prednú stranu krbu dekorovať...A tento plech musel zase vonku rok chytať koróziu, aby dobehol tie dva pláty, ktoré už boli nalepené .   TUTU a TU som uverejnila pár fotografií nedokončeného krbu a teraz fotky z dokončeného ...Na prilepenie sme použili lepidlo Mamut , Na dekoráciu poslúžil veniec z gypsophily. Teším sa ako ho na teraz obsypem vencami ,









                                                            Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Wau!!!!
    To je nádhera!
    Naprosto luxusní záležitost!
    Nemám slov!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krása, něžnost sama. Úžasný nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika je nádherný. Oplatilo sa čakať. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, ten krb sa teda vydaril. Bola som v jednom dome, kde mali obloženú celú stenu hrdzavými plechmi. Plechy vonku polievali, potom to vyschlo, potom znovu. Vyzerajú trochu inak, sú také fľakaté, ale princíp je ten istý. Už som pár krát pochválila tvoje venčeky, sú zakaždým úžasné, ako aj tento.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj luxusné! ... aj zaujímavý netradičný postup a výsledok, pa

    OdpovedaťOdstrániť