streda 13. novembra 2013

Svetlo modrý sen

Tak jeden obrovský kameň mi padol zo srdca. Dokončila som vytúženú skriňu pre Aničku .Takto ste ju videli v mojom príspevku z apríla. Bola to drina , nemáme pri dome žiadnu garáž ,žiaden priestor  , kde by som to mohla renovovať a tak som  robila tie najhrubšie veci po troškách  vonku a keď už skriňa bola vytmelená a napustená proti červotočom , tak som ju dokončila v dome. Nesmierne  mi pomohol môj manžel , ktorý vyrobil všetky police .Celý čas mi síce pílil uši , kedy to konečne  spálime  , ale keď som nakoniec skriňu natrela , tak sa ako vždy dal prehovoriť a pomohol mi ju dokončiť...  Skriňa vôbec nieje dokonalá , ale som ochotná prižmúriť obe oči , lebo bola v hroznom stave .Najprv som odstránila náter Lakostanom, napustila som skriňu  priesvitným Krovsanom /ten nepoužívajte ,ja som chcela ušetriť, lebo bol lacnejší, ako iné výrobky určené presne na červotoče, ale skriňa po ňom ostala lepkavá a  moridlo nechcelo schnúť/ tmelila a brúsila a tmelila a brúsila toto štádium  bolo nekonečné, namorená čiernym liehovým moridlom a natretá svetlomodrým balakrylom. Nepatinovala som ,zatiaľ sa mi páči takto. K nej mám už takmer hotový aj nočný  stolík ktorý som vám kedysi ukázala tu jednu foto pridávam na konci a čakám na aké ,také svetlo.











Namorená čakala dlho , 
pretože to moridlo nie a nie vyschnúť




 .















Nočný stolík...
Krásne tvorenie  praje Erika !

10 komentárov:

  1. Erika, nedráždi s tým drôtom ! také raz plánujem .. neskutočná premena, ale tú dinu, čo opisuješ, nezávidím.. super, že aspoň takto nám môžu tie veci poslúžiť ďalej.. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem ..drážim.. aj ja tú drôtenú výplň milujem... ale učite si urobíš aj ty a ja budem závidieť :DD

      Odstrániť
  2. Wau,tá skriňa vyzerá výborne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné! Tleskám. Krásné tvořivé dny Eri :) Tereez

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je nadherna,a t praca stala za to...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherná skriňa! a to pletivo..juuj..moja vlnová dĺžka..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skriňa je fantastická...a to okienko s výpleťou! Mňam..

    OdpovedaťOdstrániť