sobota 25. októbra 2014

Vence

K vencom som sa doslova dokopala a to len vďaka mojej mamke ,ktorá mi ponúkla šípky čo sa jej zvýšili, tak som po nich chňapla /už dva týždne sa chystám, že na nepôjdem.../ u našich som nastrihala trocha plodov brečtanu ,odkukané od Andrejky a v záhrade som našla pár vetvičiek ružičky , ktorá dokvitala... v piatok  u nás strašne fučalo a v škôlke som na zemi našla plno polámanej brezy a tak mi toto všetko uľahčilo prácu. Nápad ovencovať krb mi vnukla Odettka ,keď u nás bola na návšteve .Náš krb je dlho takýto biely a nevedeli sme čo s ním ,pôvodne mal byť obitý totálne starými ,obhorenými doskami , nápad bol skvelý ,ale náš interiér má už nejaké staré drevo zapracované v nábytku a zrazu mi to prišlo k nám už veĺa.
Rozhodla som sa pre corten.
Je to plech ,ktorý hrdzavie na daždi, tá hrdza je vlastne jeho ochranou nemusí sa stabilizovať no my v interiéri kvôli oteru niečím určite zastabilizujeme , plech je vhodný pre interiéri alebo exteriéri.  Nová biela tapeta v jedálni  bude susediť s tým hrzdavým povrchom . Na plech chcem potom opäť dať  ešte viac  vencov.

























 Korten zrejúci na záhrade ...môj muž ma prekvapil a vetráky dal vyrezať laserom v takomto vintage štýle som nadšená, tá kombinácia hrzdavého kovu s  týmto romatinckým motívom sa mi prosto páči, ale kĺudne kritizujte...

foto zo stránky foxysteel

                                                            Krásne tvorenie praje Erika !


7 komentárov:

  1. Krásné věnce - jeden hezčí než druhý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věnečky - jeden hezčí než druhý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika no tak to je nádhera, ten šípkový je asi favorit, u nás je ich pomenej takže tvoriť sa veľmi nedá - veľmi sa mi páčia aj nové gumáky - také silno námornícke. Príjemnú nedeľu praje &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem dievčatá za komentár ste miĺe.E.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, toľko krásnych vencov pokope. To si sa teda pochlapila. Ja som rada, keď umotám jeden. A ten plech to je paráda a ešte aký krásny hrdzavučký. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Erika to je paráda. Ten šípkový je aj môj favorit. Monika

    OdpovedaťOdstrániť