sobota 29. marca 2014

Stále narodeninovo

 U nás je to ešte stále narodeninovo , Adamko mal 13  rokov v prvý jarný deň , no oslava sa nestíhala , tak až teraz . Keďže som celý týždeň nestíhala ani  len pomyslieť, akú fondánovú tortu pre nášho čerstvého tínedžera zase vymyslieť, tak som navrhla, že ideme do kvality a upečieme jednoduchú tortu bez fondánu s kvalitnou plnkou . Trocha som vytriezvela z fondánových tort keď som čítala blog  šikovnej prešovčanky Zuzany De Jonghe vydatej do Belgicka o kvantite a kvalite tort .Odprúčam prelúskať jej blog.
Adam miluje všetko svetlé a vanilkové, takže pol torty bolo iba pre neho so svetlým krémom s dvomi vanilkovými luskami . Bola to mňamka. Mintový povrch torty bol zo snehových bielok a zbytok sme použili na pusinky.





                               















Krásne tvorenie praje Erika !

12 komentárov:

  1. Torta vyzera vyborne..tu mintovu farbu si urobila ako?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. štipka zelenej potravinárskej práškovej farby ;D

      Odstrániť
  2. Erika, dakujem velmi pekne za mile slova na Tvojom Blogu a vitaj na POVVI - ak sa zatulas znova, daj vediet cez live chat Babbelaar :) Ako pozram po Tvojich rcp a nielen ich, si riadna sikulka - darmo Slovenky sa nezapru ;-)

    Ako bonus ponukam moj "storocny" velkonocny napad: http://povvi.com/easter-eggs/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzana tak ja sa cítim poctená , že mi takto pekne píšeš na môj blog a teda nechápem, ako si zistila, že som použila tvoj odkaz v mojom príspevku to mi prosím ťa prezraď !!! pa E.

      Odstrániť
  3. Erika gratulujem synátorovi a chválim krásne fotečky a mňamkovsky vyzerajúce dobrotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Eriko,Adamovi ze srdce gratuluji k narozeninám a tobě k dortu - moc povedený!
    Pohodové dopoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika.tortička je svetová,velice sa mi páči.....aj by som si veru kúsok dala :-) ku kafíčku.papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jazmína ďakujem a pozývam ťa GA nejak si to nikto nevšimol je tam len Helenka :DD pa E.

      Odstrániť
  6. Jů, děláš mi chutě .... opravdu krásně zelená barvička:-)
    GA jsem si všimla, ale nedávno jsem jednu vyhrála, tak přenechám šanci ostatním:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very great post. I just stumbled upon your weblog and
    wished to say that I have really loved browsing your weblog posts.

    After all I'll be subscribing to your rss feed and I'm hoping you write again soon!

    Feel free to visit my web page - Geburtstagsgedichte (http://kurdela.net/profile.php?lookup=11)

    OdpovedaťOdstrániť