nedeľa 22. decembra 2013

Jelenčekove plechovky

Tak ešte trocha tabuľovej farby na konzervy , ktoré sa doma povaľovali a pridávam aj pár obrázkov , ak sa Vám  tie moje  páčia... Ja som jelenčekov kreslila voľnou rukou, len podľa obrázka, no môžete skúsiť aj metódu , ktorá je geniálna no nestihla som ju urobiť a link som zapotrošila... 
1. vytlačte si vzor , ktorý chcete preniesť na povrch natretý tabuľovou farbou
2. zadnú  stranu vytlačenej predlohy celú pomaľujte kriedou 
3.takto pripravenú predlohu opatrne položte na povrch kam chcete prenášať vzor 
4. vezmite si ceruzu a vzor vymaľujte z prednej strany podľa predlohy, tým , že je zadná strana celá zakriedovaná sa krieda pretlačí len v miestach Vášho vzoru a Vy získate dokonalú kópiu  aj keď nie ste zdatné v kreslení.





















Krásne tvorenie praje Erika !


9 komentárov:

  1. Erika, si šikulka, super si to zmákla, plechovky vyzerajú super!
    Ďakujem za tip na prenos obrázku na tabuľu, doposiaľ som sa trápila s písaním textov voľnou rukov:( a to bola fuška, vyskúšam návod ktorý uvádzaš a uvidíme:)
    Krásne Vianoce ti želám
    e.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika, úžasný nápad a super plechovky.
    Krásne sviatky.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, moc krásný nápad i provedení !!!! Přeji ti krásné a hlavně pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marki ďakujem a rovnako ti prajem nádherne pokojné Vianoce!

      Odstrániť
  4. Eriko, to jsou krásně nazdobené plechovky. Přeji ti kouzelné Vánoce a hodně štěstí a zdraví do nového roku. Anny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna ďakujem veľmi pekne a rovnako ti prajem pokojné Vianoce a veľa zdravia a šťastia v Novom roku!

      Odstrániť
  5. Erika, výborný nápad. Mám doma plnú veľkú tašku nevyužitých plechoviek rôznych tvarov od bonbónov, čokolád a všeličoho iného. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť