štvrtok 3. júla 2014

Zbláznim sa ,ja sa zbláznim

od samej radosti ,dokončila som ju!!! Neveriaco na ňu pozerám už druhý deň , že je moja, že som ju sama urobila.Bol to môj sen od 15-tich, ale vtedy som si vravela, kto by mi ju asi tak uháčkoval. Vďaka mojej  mladšej sestre som začala minulý rok háčkovať, začiatky sú tu a tu a o 9 mesiacov /aké symbolické/ som ju dokončila -neveríííím ! Vďaka Niky 
Deka má asi dve kilá a bojím sa o ňu , ako vlastné deti :DDD putuje so mnou zo spálne do obývačky, neviem sa s ňou rozlúčiť ,dobre už dosť, už som ticho...
 juchúúúúúúúúúúúú


















                                                                  Krásne tvorenie praje Erika !




21 komentárov:

  1. Erika, nezbláznila si sa a nedaj ju nikomu....krááááááááása!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nadherna...gratulujem k vykonu..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná, romantická, jemná ... je prostě krásná !!!
    Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluju k tak krásnému dílku!!! Deka je nádherná, a protože jsem podobnou háčkovala taky, tak vím, co je to za práci, ale výsledek za to stojí. Přeji krásné letní dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, je viac než krásna !!! No a naviac vlastný výrobok !!! Ako Janka píše ... nedaj nikomu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Erika.nooo ja som sa prave zblaznila tiez.deka je fantasticka,krasna praca.pozdravujem,jazminna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vôbec sa ti nečudujem, raduj sa koľko len chceš, máš na to právo. Je úžasná a ty tiež, že si vytvorila takú nádheru.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta radost je krásná :-) Moooc gratuluji, jsi opravdu šikovná a výsledek je vážně úžasný - jemná barva a romantický vzor! Krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Erika je krasna,prenadherna,skvela a uz teraz viem ze sa musim aj ja naucit hackovat....toto je krasny kusok-teda kus ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je nááádherná, si si ju vyháčkovaka ako svoje dietko, naozaj symbolické :) Keď čas vydá, asi sa aj ja pustím do mojej a nikomu ju nedám, bude to moj milášek :)) ako tá tvoja.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Eriko, ta je přímo překrásná. Moc se ti povedla, je taková romantická.
    A vůbec se ti nedivím, já bych ji také nedala a putovala by všude se mnou.
    Měj se krásně Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Smekam.....fakt nadhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zdravím Vás, deka je nádherná,môžete byť na ňu právom hrdá. Ja som v háčkovaní začiatočník, skúšala som vzor, len neviem akosi pochopiť postup na ten začiatočný kvet.Nemáte náhodou schému na tento "model 58" ako sa uvádza v jednom Vašom príspevku? Ďakujem za odpoveď. Prajem pekný zvyšok leta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v príspevku http://parizankounavikend.blogspot.sk/search?q=h%C3%A1%C4%8Dkovan%C3%BD+prehoz tam je odfotený návod, ale je to iba popis nieje tam schema a ten kvet s začína ťažšie v tom popise mi to nedávalo zmysel takže som si trocha upravila návod ,ale bohužiaľ to nedá opísať ,to by som musela ukázať ,zdravim erika

      Odstrániť
  14. Nemôžete urobiť video?Deka je nádherná,skúšala som,ale som začiatočníčka a nedarí sa mi��

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Deka je krásna.. a na kovanej posteli v oválnom zrkadle priam top..! Práve som sa rozhodla, že si takú uháčkujem..len ten návod neviem akosi nájsť..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nasla js tento odkaz ani nevim jak a koukam ze je uz z roku 2014....nadherna deka. Rada hackuji ale uz dlouuuuuho js se k tomu nedostala. Jakou prizi jste pouzila? Dekuju a deku obdivuji nadhera

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, ďakujem za komentár,priadza yarnart jeans hačik 3,5

      Odstrániť