nedeľa 15. marca 2015

Lavička s Annie Sloan

Ahojte milé blogerky a čitateľky, po dlhšej dobe som zase niečo dokončila...Starú lavičku som dostala TU . Konečne som si našla čas a dokončila ju . Manžel najprv musel dorobiť police , ja som ju potom musela trocha vytmeliť, ale nijak extra iba šrúby , inak som ju nechala takú ohlodanú časom... A dnes doobeda som ju natrela . Musím povedať , že s farbou Annie Sloan sa mi robilo veľa dobre. Chcela som ju riediť lebo  môj podklad bol farebne veľmi podobný odtieňu, ktorý som zvolila a tak som riedila a prekrylo to krásne, minula som ani nie polovicu tejto malej flaštičky a nafarbila som ešte jeden šamerlík , všetko dvojitý náter. Tak trocha jari u nás so snežienkami a Annie Sloan ... Krásny zbytok víkendu .












Vrchná lišta je už namaľovaná ,spodná nie.


Krásne tvorenie praje ErikA !





6 komentárov:

  1. Erika ako som už Teba zvyknutá, opäť nádherná renovácia. Zaujali ma tie dva bielo-čierne vankúše. Kúpila si ich hotové, alebo si zohnala takú úžasnú látku a ušila. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka vedela som že teba nalákam na túto kombináciu :DD tie obleičky som kupila v Jysk najdeš ich u mna v menovke jysk boli velmi zle ušite tak som ich rozparala a všial paspulku a ďakujem za komentár potešil ! e.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eriko, ta lavička je nádherná. a krásně dodekorovaná. Přesně takovou jsem měla, ale bohužel při stěhování zůstala tam kde byla. škoda no.
    krásný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Eri! Zboznujem stare drevo a paci sa mi tvoj novy jarny "headline"... z Alp som prisla s paradnou anginou :( Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi fotogenický kousek nábytku - parádní práce!
    Hezké odpoledne Eriko! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No teda, lavicka vyzera super...a prekrasne su aj tie tulipany a madeirove vajicko :-)

    OdpovedaťOdstrániť