nedeľa 21. septembra 2014

Ponožky z Pintu


Ponožky som videla na pintereste. Uložila som si ich na svoju nástenku crochet a stále som sa k nim vracala, no vždy ma odradil  veľmi zle čitateľný návod a ešte po francúzsky. Pred pár dňami som si návod vytlačila a zistila, že nákres bude stačiť a tak boli hotové zhruba za tri večery  s tým, že som jednu ponožku mala hotovú, no zistila som ,že som mala spájať inak, bola veĺmi voľná. Moja sestra si ich už stihla u mňa objednať pod stromček. :DD Priadza  yarn art jeans svetlo sivá ,háčik č.3 Návod nájdete tu


















Krásne tvorenie praje Erika !

9 komentárov:

  1. Erika sú nádherné a štýlové. Nečudujem sa, že si ich sestra hneď objednala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie su bozie! Keby mali pevnu podrazku, tak su ako cizmicky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou opravdu krásné, velmi romantické!
    Posílám pozdravy Eriko!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko ty jsou parádní. Moc krásná práce. Hezký večer Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pozdravujem Erika.waw,ponožky sú neskutočne krásne!!!tlieskam.pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Erika, nemôžem uveriť že si ich urobila. Ja ich mám na pintereste a dokazala by som sa na ne pozerat hodiny :DD Urcite potesili a urobila si ich na jednotku. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eri, ty jsou famózní!
    Zvládla by jsi jedny uháčkovat na zakázku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Eri!
    Vřelé díky za ponožky! Dnes mi dorazily a jsem nadšená.
    Zlaté srdíčko i ručičky máš :)
    Děkuji taky za dáreček.
    Měj se krásně, zdravím z Moravy. Tereez

    OdpovedaťOdstrániť