pondelok 1. septembra 2014

Pelerinky z dovolenky


Sme po dovolenke a ja som ani tam neoddychovala pasívne :DD ,musím povedať, že som bola atrakcia na pláži :DDD  No tak, ale keď ja som tie pelerinky tak veľmi chcela dokončiť.Ja som si naozaj oddýchla výborne ,plávala som  v mori a nasávala jeho vôňu čo to dalo :DD, behala a aj háčkovala .Výsledok Vám chcem ukázať ,áno je  to ten vzor z deky... zase to bola kamośka Zuzka , ktorá mi dala chrobáka do hlavy ,vraj z toho si musíš ,musíš urobiť nejaký šál alebo štólu .Mne prišiel úplnou náhodou do ruky časopis ,kde bol vzor na pelerinu , ktorá nieje robená  vpredu do špicu, ale má rovný predok a to sa mi zapáčilo.Je to jednoduché  štvorec 3*3 štvorce akurát jeden rohový štvorec neurobíte/otvor na hlavu/ to je jeden diel peleriny -8 štvorcov dokopy, urobíte rovnako druhý diel  a spojíte v predu na prsiach dva štvorce a vzadu na chrbte dva štvorce a pelerina je hotová. Keď som dokončila tú svoju, Anička ju uvidela chcela samozrejme tieź tie štvorce sú na detskú pelerinu priveĺké a tak som urobila klasiku -granny pattern.

















Z Chorvátska som si doniesla tieto pavučinkové turecké gate no čo Vám poviem milujem ich, som proste milovníčka ružovej  .





Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Waw, uplne nadherne, ako pelerinky, tak i slecna i ty!
    Ale ta tvoja je uplne bozia!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eriko, to je krásy na jeden příspěvek! Jedna pelerínka hezčí než druhá! Moc vám sluší! A háčkování na pláži, to dobře znám...nejedna turistka se zastaví a kouká jednomu do ruky, že :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka áno na teba som si spomenula na dovči ,tiež tie tvoje dovolenkové vytvory ... ďakujem pekne za pochvalu

      Odstrániť
  3. Krásné...jedna hezčí než druhá.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika,pelerínky sú krásne a tá voja šedá je bezkonkurenčná. Ja by som také štvorce tiež rada háčkovala, ale veľmi ma odrádza to zháčkovávaniea vypracovávanie koncov. Na to mi asi chýba trpezlivosť. Je prekrásna. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eriko, nádherné pelerínky a moc vám sluší .... oběma .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť